1. In conformitate cu OUG 34/2014, in cazul In care nu sunteti multumit/a de produsul primit, aveti posibilitatea de a-l returna In termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara a fi necesara invocarea unui motiv. Singurul cost pe care va trebui sa-l suportati este taxa de transport pentru returnarea coletului.
2. Daca ati decis sa returnati integral o comanda, este necesar sa ne comunicati intentia de returnare in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data livrarii produsului/produselor comandate prin folosirea formularului de contact disponibil pe site sau prin orice alta metoda in scris, din care sa rezulte intentia dumneavoastra neechivoca de a va retrage din contractul la distanta incheiat cu noi.
3. Produsele returnate trebuie sa fie intacte si curate. Daca produsele au fost deteriorate si nu mai pot fi comercializate, acestea pot fi reevaluate valoric. Returul va fi acceptat daca produsul nu prezinta urme de uzura, nu este deteriorat, are toate etichetele atasate si este complet.
4. Pentru restituirea contravalorii produsului returnat, este necesara transmiterea de catre dumneavoastra a unui cod IBAN corect in care va vom restitui suma aferenta produsului returnat. Fresh Lime TX SRL nu este/nu poate fi facut responsabil in cazul in care codul IBAN nu a fost furnizat corect, nici pentru alt cost suplimentar suportat de CUMPARATOR, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de max. 14 de zile de la acceptarea returului.
5. Va vom restitui contravaloarea produsului returnat in maximum 14 zile calendaristice din momentul in care returul dvs. ajunge in depozitul nostru. Restituirea se va efectua prin transfer bancar.
6. Returul poate fi refuzat de catre Fresh Lime TX SRL in urmatoarele conditii:
– In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit.
– In cazul in care cererea de returnare depaseste termenul de 14 zile calendaristice dupa ce ati anuntat in prealabil intentia de retur, caz in care costul retransmiterii produsului catre client va fi achitat de catre acesta din urma.
– In cazul in care se returneaza un produs care nu este in aceeasi stare in care a fost livrat, respectiv avand toate etichetele intacte impreuna cu toate documentele care au insotit produsul/produsele returnat(e) si se dovedeste reaua intentie a clientului cu privire la integriatea produsului returnat.
– Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc.
– Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.
– Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
– Daca se constata ca nu sunt indeplinite conditiile mentionate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitata, iar coletul va fi retrimis catre CUMPARATOR acesta urmand sa suporte si costurile de retrimitere.